Càritas amb l’Esport solidari del CB Balaguer, CF Balaguer i el CFS Balaguer Vedruna

La setmana passada vam fer l’entrega del material esportiu sortejat a l’activitat solidària dels clubs amb qui Càritas va signar al novembre l’acord de col·laboració, és a dir, amb el CB Balaguer, el CF Balaguer i el CFS Balaguer Vedruna.

La recaptació dels diners recollits al sorteig de material esportiu aniran destinats al Projecte Infants i Joves, dins les activitats de Reforç educatiu, UEC, Treballem els valors, Estiu a Càritas i Ajudes de llibres i menjador.

Agrair la col·laboració de la Fundació FC Barcelona i en especial a Ricardo Segarra i Edu Pons; la Federació Andorrana de Fútbol i en especial al seu seleccionador Koldo Álvarez; al Morabanc Andorra i en especial al Gabi Fernàndez; a la Federació Belga de Fútbol i en especial al seu seleccionador Roberto Martinez mitjançant la seva germana Antonieta.

Més de mil gràcies a tots/es els participants per ajudar-nos a ajudar i fer aquesta col·laboració amb Càritas.  {gallery}190612esportsolidari{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís