Xerrada de com fer una bona Prevenció als robatoris

Càritas d’Urgell organitza conjuntament amb els mossos d’esquadra de Balaguer una xerrada sobre prevenció de robatoris.

Aquesta formació està emmarcada dins del projecte “Espai grapats” i va estar dirigida a tota ciutadania que volgués participar.

La xerrada va tenir una assistència de 20 interessats. L’objectiu d’aquesta conferència era el de donar unes eines bàsiques de com actuar per prevenir possibles robatoris, especialment en l’entorn de la llar.

Què fer en cas de veure quelcom estrany, a on trucar i com actuar van ser els temes més remarcats.

L’activitat va ser molt participativa, els assistents van mostrar els seus neguits i preguntes, els quals van poder ser resolts per els professionals de el cos de mossos d’esquadra.

{gallery}191105tallerrobatoris{/gallery}

Només l’amor ho il·lumina tot

620€ de 20.000€ recaptat

Altres