Cafè taller: Grup d’ajuda a mares noves

El passat dimarts 10 de desembre, es va dur a terme al centre de Càritas de Tremp un taller-cafè d’ajuda per a noves mares, la temàtica central: la lactància materna.

Amb la col·laboració desinteressada i altruista de l’Associació de Lactància de Pallars i els seus referents: Laura Serra i Zulema Salazar vam convertir l’Espai Grapats de Tremp en una finestra de maternitat i vida, ple de nens i futures mares ansioses per compartir les seves il·lusions.

Vam omplir la nostra sala en un intercanvi de cultures representada pels dolços, cafè i te típics dels països de les participants, que vam compartir a la fi del taller amb molta harmonia i afecte.

La participació va ser un èxit, es va omplir la recepció i les altres estances amb participants i els seus infants, una trentena de mares i futures mares van gaudir del taller amb nosaltres.

La sensació dels participants, els ponents i de Càritas va ser que es tracta d’una activitat que ha marcat precedent, no una cosa puntual. L’experiència va ser tan enriquidora que s’ha considerat la possibilitat de prosseguir i proposar un altre taller per reunir-nos i ampliar coneixements prenent un cafè en un àmbit segur i acollidor.

Volem agrair a tots els que vam fer possible dur a terme el taller.