Càritas Diocesana d’Urgell signa un conveni amb l’Associació de voluntaris de “La Caixa”

El passat 2 de març Càritas diocesana d’Urgell va signar un conveni de col·laboració amb l’Associació de voluntaris de la Caixa; que té per objectiu promoure i facilitar la participació solidària dels treballadors i extreballadors del grup “la Caixa” en actuacions de voluntariat, temes d’interès general o bé de caràcter social.

El conveni que es va signar al centre de Càritas d’Urgell a Balaguer vol establir un marc de col·laboració per afavorir els projectes d’acció social de l’entitat, tal com esmentava la presidenta de l’Associació de Voluntaris de la Caixa, la Sra. Raquel Castillón González. Per Part de Càritas, la Sra. Marta Fortuny, coordinadora general, va destacar la importància que persones en actiu laboralment, vulguin fer el pas de col·laborar amb Càritas.

La col·laboració de les persones voluntàries anirà principalment a desenvolupar projectes amb gent gran, reforç educatiu i cursos d’economia domèstica a tot el territori del bisbat.