#CàritasNoPara

En aquests dies d’excepcionalitat, Càritas d’Urgell més que mai acull, escolta, orienta i acompanya les persones. Per poder realitzar aquesta tasca hem hagut d’adaptar el nostre acompanyament al compliment de les normes establertes per les autoritats. Per tal de realitzà aquesta tasca hem desenvolupat les següents accions:

Als centres de Càritas Diocesana d’Urgell s’han atès consultes telefòniques, en línia i només peticions urgents de manera presencial, seguint les recomanacions sanitàries. Càritas manté un contacte constant amb els Serveis Socials Bàsic per implementar les mesures que siguin necessàries i donar resposta a les necessitats socials del territori.

Des de l’entitat es segueix tramitant els ajuts econòmics a aquelles famílies que ja eren ateses per l’entitat i realitzant seguiment telefònic a totes aquestes famílies.

La nostra xarxa de voluntariat, degut a les mesures de precaució adoptades, no podrà funcionar amb normalitat. Agraïm la feina dels  voluntaris, amb els que mantenim contacte telefònic constant per tal d’acompanyar-nos mútuament en aquest procés.

Aquesta crisi sanitària ens afecta a totes i tots. La solidaritat, ara més que mai, és molt necessària, perquè només ajudant-nos entre totes i tots podrem superar-ho.