Què pots fer

A la nostra escala de veïns o al nostre carrer hi ha persones vulnerables que necessiten un cop de mà ara que els seus familiars directes, voluntaris o cuidadors no poden visitar-los. Ofereix-te a fer-los la compra o a baixar-los la brossa, és un gest petit que pot millorar molt la seva qualitat de vida durant aquests dies.

Realitza una pancarta i penja-la al balcó per visibilitzar la setmana Santa, posa’t en contacte amb nosaltres a comunicacio.cdurgell@caritas.es per rebre els materials

Les noves tecnologies ens permeten apropar aquelles persones que estan lluny o que no podem visitar. És un bon moment per trucar l’avi, l’àvia, preguntar-nos com estem i acompanyar-nos. L’aïllament pot ser molt dur en una situació com la que estem vivint, com també por ser-ho l’ansietat que comporta. Estigues a prop dels teus tant com sigui possible perquè no se sentin sols.

Pots col·laborar amb Càritas fent un donatiu a la campanya COVID-19. Selecciona la quantitat, periodicitat i destinació del donatiu amb el que t’agradaria col·laborar, i sigues part de Càritas.

Aquesta crisi sanitària ens afecta a totes i tots, però doblement a les persones que estan dins dels col·lectius de risc i persones que tenen fortes malalties i que necessiten atenció sanitària. Si tots ens dirigim als hospitals, correm el risc que aquests es col·lapsin i que gent que té patologies serioses no pugui ser atesa com és degut. Seguim els consells del departament de Salut de la Generalitat de Cataunya.

Frenem la corba entre tots i totes, #JoEmQuedoACasa