Més dibuixos, relats i residències per la iniciativa de Càritas Urgell

Cada arribem més dibuixos i relats a Càritas Urgell i cada dia són més les residències que es sumen a la iniciativa. Avui Càritas Urgell reparteix aquests testimonis d’esperança entre: l’Hospital Hestia, la Residència Santa Maria i la Residència Comtes d’Urgell, a més de la Residència Sant Domènec.

Durant l’estat d’alarma pensant en les persones que més necessiten la nostra companyia, la gent gran, hem posat en marxa una iniciativa per que es sentin acompanyats. Molts centres escolars i entitats estan fent dibuixos, poemes, vídeos, cartes que des de Càritas fem arribar a les diferents residències del Bisbat d’Urgell per alegrar als seus habitants.

L’objectiu de la iniciativa és fer que aquests dies tan complexos passin més de pressa per als nostres ancians i que així se sentin més a prop dels nens i nenes que els hi fan arribar tots aquests testimonis d’esperança.

Si tu també vols participar, envia’ns les teves aportacions al correu: comunicacio.cdurgell@caritas.es

#caritasnotanca

Apunta't al nostre Butlletí

2 comentaris de “Més dibuixos, relats i residències per la iniciativa de Càritas Urgell