Divendres Sant #quedatacasa

Aquest any davant la situació excepcional que estem vivint per la Covid-19 la Setmana Santa se’ns presenta molt diferent que les anteriors, de totes maneres des de Càritas Urgell volem desitjar-vos un feliç Divendres Sant i convidar-vos a participar a les 17.00h i les 20.00h de les activitats que dura a terme el Bisbat d’Urgell a través del seu canal del YouTube del Bisbat d’Urgell.

https://www.youtube.com/channel/UCxtegiiPBwEq13Nh_uSP6Zw

També podrem compartir des de casa altres activitats, donat que aquest any no es pot dur a terme la tradicional Processó de Divendres Sant. L’Associació d’Armats ha proposat a totes les Associacions i Confraries de sortir als balcons de la ciutat de les 19 h a les 19:15 i tocar el pas lent tots plegats. Tant Parròquia com Ajuntament de la Seu d’Urgell han donat tot el suport per aquesta iniciativa, per tal de poder compartir tots plegats aquesta activitat que ens recorda la importància d’aquests dies sense haver de sortir de casa.

I continuant amb la dinàmica de no perdre les tradicions de la Setmana Santa, dissabte 11 a les 12 del migdia si sortim als nostres balcons, podrem gaudir de les Caramelles infantils. Tot i el confinament, no s’ha volgut suspendre l’activitat i s’ha proposat que els nens i les nenes surtin engalanats a la seva finestra o al seu balcó a cantar “Les flors de la primavera” tradicional canço que resonarà per tota la ciutat.

#acasambdéu #cadagestcompta #lacaritatnopara

Uneix-te per ajudar a proporcionar allotjaments en els pisos d’acollida

16.175€ de 20.000€ recaptat
Informació Personal

Altres
Terms

Import de la donació: 100,00€

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum

ES36 2100 0018 1702 0051 6790

BIZUM 33449

Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *