Càritas Urgell a Balaguer continua recollint dibuixos i relats per penjar-los a les residències Santa Maria, Sant Domènec i Comtes d’Urgell, i també a l’Hospital Hestia i al CAP

Cada arribem més dibuixos i relats a Càritas Urgell i cada dia són més les residències que se sumen a la iniciativa. Més de 70 dibuixos i/o relats s’han penjat a cada centre hospitalari i residències.

Durant l’estat d’alarma i pensant en les persones que més necessiten la nostra companyia, la gent gran, continuem promovent la iniciativa que molts centres escolars i entitats estan realitzant: fer dibuixos, poemes, vídeos, cartes… Per fer-les arribar als habitants de les residències Santa Maria, Sant Domènec i Comtes d’Urgell de Balaguer, i també a l’Hospital Hestia i al CAP de Balaguer.

La intenció de la campanya és que els dies passin més de pressa per als residents, mentre no puguin rebre visites.

Si tu també vols participar, envia’ns les teves aportacions al correu: comunicacio.cdurgell@caritas.es

#caritasnotanca #cadagestcompta

Cáritas Urgell en Balaguer continúa recogiendo dibujos y relatos para colgarlos a las residencias Santa María, San Domènec y Condes de Urgell, y también en el Hospital Hestia y en el JEFE.

Cada llegamos más dibujos y relatos en Cáritas Urgell y cada día son más las residencias que se suman a la iniciativa. Más de 70 dibujos y/o relatos se han colgado en cada centro hospitalario y residencias.

Durante el estado de alarma y pensando en las personas que más necesitan nuestra compañía, la gente mayor, continuamos promoviendo la iniciativa que muchos centros escolares y entidades están realizando: hacer dibujos, poemas, videos, cartas… Para hacerlas llegar a los habitantes de las residencias Santa María, San Domènec y Condes de Urgell de Balaguer, y también en el Hospital Hestia y en el CABO de Balaguer.

La intención de la campaña es que los días pasen más deprisa para los residentes, mientras no puedan recibir visitas.

Si tú también quieres participar, envíanos tus aportaciones al correo: comunicacio.cdurgell@caritas.es

#caritasnocierra #cadagestocuenta

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís