Càritas Urgell a Balaguer continua recollint dibuixos i relats per penjar-los a les residències Santa Maria, Sant Domènec i Comtes d’Urgell, i també a l’Hospital Hestia i al CAP

Cada arribem més dibuixos i relats a Càritas Urgell i cada dia són més les residències que se sumen a la iniciativa. Més de 70 dibuixos i/o relats s’han penjat a cada centre hospitalari i residències.

Durant l’estat d’alarma i pensant en les persones que més necessiten la nostra companyia, la gent gran, continuem promovent la iniciativa que molts centres escolars i entitats estan realitzant: fer dibuixos, poemes, vídeos, cartes… Per fer-les arribar als habitants de les residències Santa Maria, Sant Domènec i Comtes d’Urgell de Balaguer, i també a l’Hospital Hestia i al CAP de Balaguer.

La intenció de la campanya és que els dies passin més de pressa per als residents, mentre no puguin rebre visites.

Si tu també vols participar, envia’ns les teves aportacions al correu: comunicacio.cdurgell@caritas.es

#caritasnotanca #cadagestcompta

Apunta't al nostre Butlletí