Mascaretes solidàries del centenari de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya a benefici de Càritas Catalunya

La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) i l’empresa catalana Tuga, han posat a la venda les noves mascaretes del centenari de la FEEC. Aquestes noves mascaretes són de tela i incorporen 10 filtres per poder anar substituint els que es facin servir. La iniciativa sorgeix després de la normativa que obliga a portar la mascareta en l’espai públic i com a resposta a una demanda  per part d’aquells que vulguin lluir els colors de les seleccions catalanes de muntanya a la seva mascareta.

El disseny ha aprofitat el creat per Tuga per les samarretes de la Selecció Catalana de Curses per Muntanya i introdueix el nou logotip del centenari de la FEEC que se celebra aquest 2020.

Aquestes mascaretes es poden comprar al web de Tuga (www.tugawear.com) a un preu unitari de 12 euros. El benefici que s’obtingui amb la seva venda anirà destinat a  Càritas Catalunya. Des d’aquesta entitat social es treballa intensament aquests dies, ja que estan trucant a la porta de Càritas milers de persones i famílies que estan vivint en un entorn de gran vulnerabilitat i amb grans dificultats econòmiques i emocionals com a conseqüència de la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19.

La relació entre Tuga i la FEEC és una entesa que es va iniciar ja fa anys i que s’ha consolidat les darreres temporades com a patrocinador principal de la Selecció Catalana de Curses per Muntanya. L’empresa igualadina és una de les referents en material de curses per muntanya del país i una de les marques que aposta decididament pels esports de muntanya i, en especial, per la FEEC.

Càritas Catalunya destinarà els beneficis obtinguts per la venda d’aquestes mascaretes de la FEEC a la cobertura de les necessitats bàsiques de les persones que atén arreu de Catalunya.

Mascarillas solidarias del centenario de la Federación de Entidades Excursionistas de Cataluña a beneficio de Càritas Catalunya

La Federación de Entidades Excursionistas de Cataluña (FEEC) y la empresa catalana Tuga, han puesto a la venta las nuevas mascarillas del centenario de la FEEC. Estas nuevas mascarillas son de tela y incorporan 10 filtros para poder ir sustituyendo los que se utilicen. La iniciativa surge tras la normativa que obliga a llevar la mascarilla en el espacio público y como respuesta a una demanda por parte de aquellos que quieran lucir los colores de las selecciones catalanas de montaña en su mascarilla.

El diseño ha aprovechado el creado por Tuga por las camisetas de la Selección Catalana de Carreras por Montaña e introduce el nuevo logotipo del centenario de la FEEC que se celebra este 2020.

Estas mascarillas se pueden comprar en la web de Tuga (www.tugawear.com) a un precio unitario de 12 euros. El beneficio que se obtenga con su venta irá destinado a Càritas Catalunya. Desde esta entidad social se trabaja intensamente estos días, ya que están llamando a la puerta de Cáritas miles de personas y familias que están viviendo en un entorno de gran vulnerabilidad y con grandes dificultades económicas y emocionales como consecuencia de la crisis provocada por la pandemia del Covidien-19.

La relación entre Tuga y la FEEC es un entendimiento que se inició ya hace años y que se ha consolidado en las últimas temporadas como patrocinador principal de la Selección Catalana de Carreras por Montaña. La empresa igualadina es una de las referentes en material de carreras por montaña del país y una de las marcas que apuesta decididamente por los deportes de montaña y, en especial, por la FEEC.

Cáritas Cataluña destinará los beneficios obtenidos por la venta de estas mascarillas de la FEEC la cobertura de las necesidades básicas de las personas que atiende toda Cataluña.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís