Mascaretes solidàries del centenari de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya a benefici de Càritas Catalunya

La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) i l’empresa catalana Tuga, han posat a la venda les noves mascaretes del centenari de la FEEC. Aquestes noves mascaretes són de tela i incorporen 10 filtres per poder anar substituint els que es facin servir. La iniciativa sorgeix després de la normativa que obliga a portar la mascareta en l’espai públic i com a resposta a una demanda  per part d’aquells que vulguin lluir els colors de les seleccions catalanes de muntanya a la seva mascareta.

El disseny ha aprofitat el creat per Tuga per les samarretes de la Selecció Catalana de Curses per Muntanya i introdueix el nou logotip del centenari de la FEEC que se celebra aquest 2020.

Aquestes mascaretes es poden comprar al web de Tuga (www.tugawear.com) a un preu unitari de 12 euros. El benefici que s’obtingui amb la seva venda anirà destinat a  Càritas Catalunya. Des d’aquesta entitat social es treballa intensament aquests dies, ja que estan trucant a la porta de Càritas milers de persones i famílies que estan vivint en un entorn de gran vulnerabilitat i amb grans dificultats econòmiques i emocionals com a conseqüència de la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19.

La relació entre Tuga i la FEEC és una entesa que es va iniciar ja fa anys i que s’ha consolidat les darreres temporades com a patrocinador principal de la Selecció Catalana de Curses per Muntanya. L’empresa igualadina és una de les referents en material de curses per muntanya del país i una de les marques que aposta decididament pels esports de muntanya i, en especial, per la FEEC.

Càritas Catalunya destinarà els beneficis obtinguts per la venda d’aquestes mascaretes de la FEEC a la cobertura de les necessitats bàsiques de les persones que atén arreu de Catalunya.