Càritas, a només 2 metres de tu

• Les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya inicien la campanya “Càritas, A només 2 metres de tu” per explicar la tasca que l’entitat està duent a terme arran de la crisi generada per la COVID-19
  • “Tot i els dos metres de distància, Càritas vol estar més a prop que mai de les persones més vulnerables. S’han triplicat les necessitats socials, necessitem triplicar els donatius”, ha alertat el president de Càritas Catalunya, Francesc Roig

Barcelona, 2 juny 2020  Amb el lema “Càritas, a només 2 metres de tu”, les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya han iniciat una campanya conjunta per explicar a la ciutadania la tasca que l’entitat de l’Església catòlica ha estat duent a terme en aquests darrers mesos. “Ens hem trobat en una crisi sense precedents, que ens ha obligat a reestructurar la nostra acció social en pocs mesos”, ha explicat Francesc Roig, president de Càritas Catalunya.

Davant d’aquesta emergència, s’han triplicat les peticions d’ajuda que Càritas ha anat rebent en aquests darrers mesos. “Moltes de les peticions són de famílies que vivien al dia, i que abans de la crisi de la COVID-19 ja tenien una situació complicada”, ha indicat Roig. La paralització de l’economia ha suposat que moltes persones hagin perdut la feina que tenien en l’economia submergida, i en molts casos hi ha famílies que encara no han cobrat els ERTO. Davant d’aquesta situació, moltes persones s’han vist en la necessitat de recórrer per primera vegada a entitats com Càritas, per poder sostenir-se mentre no es reactiva l’economia.

Una crida a la solidaritat

Tot i les distàncies marcades, ens necessiten més a prop que mai. Aquest virus ens obliga a separar-nos físicament, però mai aconseguirà allunyar-nos de cor. A Càritas volem seguir estant molt a prop de tots aquells qui estan patint les conseqüències d’aquesta pandèmia. Necessitem que les persones siguin solidàries i col·laborin amb nosaltres. “Fem que Càritas estigui a només dos metres”, ha expressat el president de Càritas Catalunya.

Durant el mes de juny, la campanya “A només dos metres de tu” es farà present en premsa, ràdio i televisió, amb l’objectiu de fer arribar el missatge de solidaritat arreu del territori. Ara, és imprescindible que les persones estiguem més a prop que mai.

Ajuda’ns a ajudar:

Compte de Càritas Urgell «EMERGENCIA COVID 19»

CAIXABANK ES36 2100 0018 1702 0051 6790

Bizum donatius : 33449

Donacions a través de la nostra plana web: https://www.caritasurgell.cat/es/colabora/crowdfunding/