Comissió Permanent de Càritas Catalunya a La Seu d’Urgell

La Comissió Permanent de Càritas Catalunya, presidida pel seu President el Sr. Francesc Roig, van tenir una reunió ordinària el dia 29 de juliol a La Seu d’Urgell, a la Casa Residència de la Sda. Família, i posteriorment un dinar de germanor. Hi va participar l’Arquebisbe d’Urgell i Secretari de la Conferència Episcopal Tarraconense Mons. Joan-Enric Vives, i era amfitrió el Director de Càritas Diocesana d’Urgell, Sr. Josep Casanova.

Van examinar i decidir diverses qüestions importants per a totes les Càritas Diocesanes i Parroquials de les Diòcesis, i temes importants que s’han suscitat amb motiu de la pandèmia del coronavirus i les repercussions en els més vulnerables.

Càritas Catalunya és la confederació oficial d’entitats d’acció caritativa i social de l’Església catòlica a Catalunya. Es va crear l’any 1992 i està formada per les deu Càritas de les Diòcesis amb seu a Catalunya. El seu objectiu principal és l’ajuda al desenvolupament integral de totes les persones que es troben en situació de fragilitat social.