Fontanals Golf Club distingit com a Empresa amb Cor per Càritas d’Urgell

L’Arquebisbe d’Urgell, en qualitat de President de Càritas Diocesana d’Urgell, va voler agrair l’esforç de l’entitat “Fontanals Golf Club” en l’organització de torneigs de golf per recaptar fons en favor de Càritas, que s’utilitzen per al suport de les famílies amb més dificultats, i que prenen relleu en la crisi actual.

El matí del dia 18 d’agost al Palau episcopal de La Seu d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives va lliurar un Diploma d’agraïment com a “Entitat amb Cor”, estretament vinculada a Càritas, al President del “Fontanals Golf Club”, Sr. Agustí Torelló, que anava acompanyat del Gerent del club, Sr. David Borrell. L’acte, que s’ha dut a terme al Palau Episcopal, ha comptat amb la presència del Director voluntari de Càritas, Sr. Josep Casanova.

Mons. Vives ha posat en relleu la importància de fer vincles de suport i solidaritat entre les persones que formen la mateixa comunitat, una voluntat que ha manifestat reiteradament el Club de Golf, a través d’activitats que fomenten la participació i el suport econòmic en favor de Càritas diocesana d’Urgell en els darrers anys.

Apunta't al nostre Butlletí