La Parròquia Sant Ot fa una donació de material escolar a Càritas d’Urgell i al Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell

Aquest dijous 3 de setembre La Parròquia Sant Ot de la Seu d’Urgell ha fet entrega dels lots de material als representants de les entitats, per tal de fer-ho arribar a les famílies.

115 alumnes de la comarca gaudiran del material escolar pel proper curs escolar 2020 – 2021.

Els beneficiaris pertanyen a les escoles: Mn Albert Vives, Pau Claris, La Salle, Inst. La Valira, IES Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell; Escola pública de Castellciutat; Escola Rosa Campà de Montferrer; Escola Miret i Sans d’Organyà; Escola Pública Sant Climent de Coll de Nargó; Escola Sant Jordi i IES Aubenç d’Oliana.

A l’acte hi han estat presents Mn. Ignasi Navarri, rector de la Parròquia Sant Ot; Diana Aguilar, representat de Càritas Parroquial a la Seu d’Urgell; Jordi Fàbrega, Alcalde de la Seu d’Urgell; Marian Lamolla regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell; Josep Casanova Director voluntari de Càritas d’Urgell i Neus Puigsubirà Cap de Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell.

La Parroquia Santo Ot hace una donación de material escolar a Cáritas de Urgell y al Consorcio de atención a las personas del Alt Urgell

Este jueves 3 de septiembre La Parroquia Santo Ot de la Seu d’Urgell ha hecho entrega de los lotes de material a los representantes de las entidades, para hacerlo llegar a las familias.

115 alumnos de la comarca disfrutarán del material escolar por el próximo curso escolar 2020 – 2021.

Los beneficiarios pertenecen en las escuelas: Mn Albert Vives, Pau Claris, La Salle, Inst. La Valira, IES Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell; Escuela pública de Castellciutat; Escuela Rosa Campà de Montferrer; Escuela Miret y Sans de Organyà; Escuela Pública San Clemente de Coll de Nargó; Escuela San Jorge e IES Aubenç de Oliana.

En el acto han estado presentes Mn. Ignasi Navarri, rector de la Parroquia Santo Ot; Diana Aguilar, representado de Cáritas Parroquial en la Seu d’Urgell; Jordi Fàbrega, Alcalde de la Seu d’Urgell; Marian Lamolla regidora de Servicios Sociales del Ayuntamiento de la Seu d’Urgell; Josep Casanova Director voluntario de Cáritas de Urgell y Neus Puigsubirà Ninguno de Centro Santo Ot de Cáritas en la Seu d’Urgell.

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish