La Parròquia Sant Ot fa una donació de material escolar a Càritas d’Urgell i al Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell

Aquest dijous 3 de setembre La Parròquia Sant Ot de la Seu d’Urgell ha fet entrega dels lots de material als representants de les entitats, per tal de fer-ho arribar a les famílies.

115 alumnes de la comarca gaudiran del material escolar pel proper curs escolar 2020 – 2021.

Els beneficiaris pertanyen a les escoles: Mn Albert Vives, Pau Claris, La Salle, Inst. La Valira, IES Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell; Escola pública de Castellciutat; Escola Rosa Campà de Montferrer; Escola Miret i Sans d’Organyà; Escola Pública Sant Climent de Coll de Nargó; Escola Sant Jordi i IES Aubenç d’Oliana.

A l’acte hi han estat presents Mn. Ignasi Navarri, rector de la Parròquia Sant Ot; Diana Aguilar, representat de Càritas Parroquial a la Seu d’Urgell; Jordi Fàbrega, Alcalde de la Seu d’Urgell; Marian Lamolla regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell; Josep Casanova Director voluntari de Càritas d’Urgell i Neus Puigsubirà Cap de Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell.

Apunta't al nostre Butlletí