Càritas d’Urgell incrementa un 61% les ajudes socials durant els 8 primers mesos de l’any respecte al 2019

Les ajudes socials han estat un dels pilars fonamentals  per les persones més necessitades i que s’han vist incrementades amb famílies noves durant aquest temps de pandèmia, s’ha arribat  a un total de  445 famílies en 12 poblacions del Bisbat d’Urgell, i se’n n’han beneficiat 1.197 persones. Càritas d’Urgell ha  entregat 157.000 euros destinats a cobrir necessitats bàsiques, durant el període de gener a agost del 2020, un 61% més respecte al mateix període de l’any anterior.

Les partides d’ajudes que s’han vist més incrementades han estat les targetes moneder per compra d’aliments bàsics, on s’han fet 512 ajudes per entregar més de 40.000 euros respecte els 5.880 euros de l’any anterior, seguides de les ajudes de lloguer, on l’any anterior vam realitzar ajudes per un import de 34.000 euros (durant els primers 8 mesos de l’any), respecte els més de 61.000 euros pel mateix període d’aquest any en curs.

A hores d’ara l’entitat està treballant amb les ajudes de llibres i material escolar, per a nens i  nenes del territori i continuar acompanyant i estan al costat de les famílies que més ho necessiten, especialment en aquest moments de pandèmia.

Apunta't al nostre Butlletí