Seguim un estiu més amb el projecte “Estiu a Càritas”

El centre de Càritas a la Val d’Aran segueix acompanyant infants aquest estiu. Valorem positivament aquest projecte que ens ha servit per establir les mesures de seguretat en els projectes d’infants que durem a terme a partir d’Octubre.

Enguany la pandèmia de la Covid-19 ha fet modificar les activitats per nens que realitzàvem habitualment durant l’estiu dins del projecte “Estiu a Càritas”. Hem adoptat totes les mesures de seguretat exigides per a oferir reforç educatiu a nens i nenes de primària durant 5 setmanes des de 27 de juliol fins al 27 d’agost.

Han participat 13 infants separats en dos grups, en torns de dos dies setmanals i dues hores cada dia. Treballant exercicis de reforç educatiu personalitzat.

Aquest projecte està inclòs en el programa d’Infància i Joventut que desenvolupa Càritas d’Urgell en el territori aranès.

Càritas segueix al costat dels infants i aquest curs escolar continuarem oferint el servei de reforç escolar adaptat a les necessitats i mesures de seguretat que marquin les autoritats.

Apunta't al nostre Butlletí