PREPARANT LA TORNADA A L’ESCOLA

Queden pocs dies per a la tornada a l’escola, el nou curs escolar 2020-2021 i les famílies encara no tenen clar com han d’afrontar l’inici del curs. Molts són els dubtes per part dels pares sobre com orientar als seus fills davant la nova normalitat d’aquest setembre atípic.

En un moment en què les notícies, normatives i recomanacions canvien cada dia, els col·legis es preparen per a una tornada diferent, adaptant els seus recursos i instal·lacions a les noves normes de seguretat i als protocols convenients.

Des de Caritas Tremp es conclou el procés de l’assignació de beques escolars i com a conseqüència de les circumstàncies actuals, provocades per la pandèmia, s’han augmentat el nom de famílies becades, més 30 famílies, amb un total de 4400 €. Més de 60 nenes i nens que començaran les classes el proper 14 de setembre.

Aquest curs continuarem treballant atenent necessitats, oferint oportunitats, construint una societat més justa i equitativa, i amb la ferma convicció que un món millor és possible.

PREPARANDO LA VUELTA AL COLE

Quedan pocos días para la vuelta al cole, el nuevo curso escolar 2020-2021 y las familias aún no tienen claro cómo deben afrontar el inicio del curso. Muchas son las dudas por parte de los padres sobre cómo orientar a sus hijos ante la nueva normalidad de este septiembre atípico.

En un momento en el que las noticias, normativas y recomendaciones cambian cada día, los colegios se preparan para una vuelta diferente, adaptando sus recursos e instalaciones a las nuevas normas de seguridad y a los protocolos convenientes.

Des de Cáritas Tremp se concluye el proceso de la asignación de becas escolares y como consecuencia de las circunstancias actuales, provocadas por la pandemia, se han aumentado el nombre de familias becadas, más 30 familias, con un total de 4400€. Más de 60 niñas y niños que empezarán las clases el próximo 14 de septiembre.

Este curso seguiremos trabajando atendiendo necesidades, ofreciendo oportunidades, construyendo una sociedad más justa y equitativa, y con la firme convicción de que un mundo mejor es posible.

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish