PREPARANT LA TORNADA A L’ESCOLA

Queden pocs dies per a la tornada a l’escola, el nou curs escolar 2020-2021 i les famílies encara no tenen clar com han d’afrontar l’inici del curs. Molts són els dubtes per part dels pares sobre com orientar als seus fills davant la nova normalitat d’aquest setembre atípic.

En un moment en què les notícies, normatives i recomanacions canvien cada dia, els col·legis es preparen per a una tornada diferent, adaptant els seus recursos i instal·lacions a les noves normes de seguretat i als protocols convenients.

Des de Caritas Tremp es conclou el procés de l’assignació de beques escolars i com a conseqüència de les circumstàncies actuals, provocades per la pandèmia, s’han augmentat el nom de famílies becades, més 30 famílies, amb un total de 4400 €. Més de 60 nenes i nens que començaran les classes el proper 14 de setembre.

Aquest curs continuarem treballant atenent necessitats, oferint oportunitats, construint una societat més justa i equitativa, i amb la ferma convicció que un món millor és possible.

Apunta't al nostre Butlletí