ACOLLIDA MATINAL: UNA NOVA PROPOSTA DE CARITAS D’URGELL A LA VAL D’ARAN

Amb l’inici del nou curs escolar reprenem el servei d’acollida matinal al centre de Càritas d’Urgell a la Val d’Aran.

Des de fa un temps hem detectat que de manera continuada o puntual hi ha infants que necessiten d’un servei d’acollida matinal durant el curs escolar. Principalment durant la temporada d’hivern, quan els seus pares treballen i no poden fer-se càrrec d’ells abans d’anar a l’escola. Són famílies amb pocs recursos econòmics, amb diferents problemàtiques socials o sense suport familiar. És per això que des de principis de 2020 vam posar en marxa aquest projecte, però per culpa de la pandèmia de Covid-19 es va haver d’interrompre.

Des de les 8 del matí, de dilluns a divendres, acollim a nens i nenes de primària. Se’ls hi proposa diferents activitats lúdiques i els acompanyem fins al col·legi Garona de Vielha.

Designed by jcomp / Freepik

ACOGIDA MATINAL: UNA NUEVA PROPUESTA DE CARITAS A LA VAL D’ARAN

Con el inicio del nuevo curso escolar retomamos el servicio de acogida matinal en el centro de Càritas d’Urgell en el Valle de Arán.

Desde hace un tiempo hemos detectado que de manera continuada o puntual hay niños que necesitan de un servicio de acogida matinal durante el curso escolar. Principalmente durante la temporada de invierno, cuando sus padres trabajan y no pueden hacerse cargo de ellos antes de ir al colegio. Son familias con pocos recursos económicos, con diferentes problemáticas sociales o sin apoyo familiar.

Es por esto que desde principios de 2020 pusimos en marcha este proyecto, pero por culpa de la pandemia de Covi-19 se tuvo que interrumpir.

Desde las 8 de la mañana, de lunes a viernes, acogemos a niños y niñas de primaria. Se les propone diferentes actividades lúdicas y les acompañamos hasta la escuela Garona de Vielha.

Designed by jcomp / Freepik

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís