Escola de pares a la Llar d’Infants Francesc Xavier de la Seu d’Urgell

El passat divendres 16 d’octubre vàrem viure la primera experiència de l’”escola de pares” amb progenitors de la Llar d’Infants Francesc Xavier.

La sessió del passat divendres era dedicada a l’alimentació dels infants de 0 a 3 anys i va ser impartida per la pediatra Sílvia Reinosa, on es va destacar la importància de realitzar activitats proactives en el marc de l’alimentació.

La celebració del Dia Mundial de l’Alimentació, és un moment òptim per a prendre consciència de les causes estructurals que impedeixen a milers de famílies al nostre país accedir de manera plena a aquest dret, al qual l’actual pandèmia ve a afegir noves dificultats. Per aquest motiu, la Llar d’infants Francesc Xavier i Càritas d’Urgell van voler compartir una sessió formativa sobre l’alimentació per a infants dirigida als pares i mares de l’escola.

Aquesta va ser la primera experiència conjunta on fins al mes de desembre del 2020 es faran 2 sessions més per treballar conjuntament amb els pares i donar eines pel bon desenvolupament dels seus fills i filles.

Aquesta iniciativa ha estat organitzada conjuntament per Càritas d’Urgell, la Llar d’Infants Francesc Xavier i la Parròquia Sant Ot i on la valoració dels participants va ser molt positiva.

Apunta't al nostre Butlletí