Càritas al teu costat

El programa d’Acompanyament i Suport que Càritas d’Urgell desenvolupa a la Vall d’Aran ha pràcticament duplicat les atencions en els primers nou mesos de 2020.

L’acollida i l’escolta de les persones que es dirigeixen a Càritas és el nucli de la nostra activitat en el territori. La pandèmia que estem patint a multiplicat la necessitat de ser escoltat, de compartir les pors, les inseguretats, la soledat i les esperances.

580 atencions s’han realitzat en el centre de Càritas a la Vall d’Aran, tant de forma telefònica o de manera presencial en el que portem d’any.

Donada la situació actual un problema que ha crescut es el perill de perdre la llar. La Fundació FOESSA, en el VIII Informe sobre exclusió desenvolupament social a Espanya, recull que gairebé 800.000 llars i 2,1 milions de persones viuen situacions d’inseguretat a l’habitatge. A més, al voltant d’1,3 milions de llars i 4,6 milions de persones viuen situacions d’habitatge inadequat. També, unes 150.000 llars i mig milió de persones pateixen situacions simultànies d’inseguretat i inadequació en l’habitatge.

Càritas no ha deixat d’estar al costat dels més necessitats ni en els moments més durs del confinament.

Apunta't al nostre Butlletí