Càritas del Pallars Jussà ja ha triplicat les seves ajudes en la partida d’alimentació respecte a l’any anterior

En mig de la segona onada per la Covid-19, acudeixen als nostres centres de Càritas un nou perfil d’usuaris, persones que tenen un negoci familiar i que es veuen afectades per les noves mesures de seguretat davant la crisi social, econòmica i sanitària.
Propietaris de petites i mitjanes empreses que a conseqüència de la pandèmia acumulen deutes en el negoci (proveïdors, subministraments varis, lloguer etc.) fet que comporta una falta d’ingressos en la unitat familiar i desenllaça en més deutes personals (hipoteca, subministraments, préstecs, etc.). Veïns que mesos enrere disposaven d’una bona estabilitat econòmica i ara no poden fer front a les necessitats bàsiques del dia a dia.
Càritas del Pallars Jussà ja ha triplicat les seves ajudes en la partida d’alimentació de 2020 respecte a l’any anterior.
En el 2019 es van fer 36 intervencions amb total de 2002.84 €, en el que portem de 2020 hem fet 102 ajudes amb un total de 6462.28 €.
Davant aquesta emergència global, ens preparem per respondre a les necessitats d’una població cada vegada més vulnerable, amb el repte d’adaptar-nos a una situació d’incertesa i en constant canvi.

Apunta't al nostre Butlletí