Les ajudes per alimentació arriben als 6.077,61 € a Càritas Puigcerdà

Un 80% són noves famílies que no havien acudit mai a l’entitat

Aquest any el nombre de persones que s’han dirigit a Càritas Puigcerdà per demanar ajudes per poder comprar aliments s’ha incrementat, hem passat de 13 ajudes durant el 2019 a 68 ajudes durant el 2020. Un 80% de les demandes, expliquen els responsables de Càritas a Puigcerdà, provenen de persones que no havien vingut abans a Càritas per demanar ajuda per poder omplir la cistella de la compra.
Des del centre d’activitats de Càritas a Puigcerdà s’atén a la major part dels municipis de la Cerdanya. A causa de l’impacte de la pandèmia s’ha hagut d’augmentar el pressupost d’ajudes socials un 45% respecte a l’any anterior, i s’ha pogut donar resposta a les demandes tot i l’augment del 20% de famílies ateses abans de finalitzar l’any.
El centre resta obert per continuar estant al costat i acompanyant a aquelles persones que més ho necessiten, sigui a través d’ajudes o dels diferents projectes que l’entitat duu a terme.

Apunta't al nostre Butlletí