La Confraria del Cava, la Fundació “la caixa” i CaixaBank, gràcies a la campanya “Cava amb Cor”, col·laboren amb prop de 32.000 € amb Càritas Catalunya

● La Sala Sert del Museu Nacional d’Art de Catalunya, va acollir ahir 2 de desembre, l’entrega dels fons recaptats per la campanya solidària “Cava amb Cor”.

● Aquest projecte, engegat per la Confraria del Cava en coordinació amb Càritas Catalunya, ha permès donar prop de 12.000 € per a beques menjador i atenció educativa essencial gràcies a la creació aquest 2020 de l’ampolla solidària “Cava amb Cor”.

● CaixaBank, a través del pressupost descentralitzat de Fundació “la Caixa”, ha renovat el seu compromís solidari amb els infants que més ho necessiten, sumant a l’aportació de la Confraria del Cava la xifra de 20.000 euros.

Càritas Catalunya, 3 de desembre de 2020. Ahir dimecres 2 de desembre, es van reunir a la Sala Sert del Museu Nacional d’Art de Catalunya Francesc Roig, president de Càritas de Catalunya, Carme Sabrí, directora del centre d’institucions de CaixaBank a Barcelona i Eduard Sanfeliu i Josep Varias, president i vicepresident respectivament de la Confraria del Cava.

En l’acte es va fer entrega de dos xecs: el de la Confraria del Cava, per valor d’11.508 € i el de la Fundació “la Caixa”, per valor de 20.000 €.

El projecte “Cava amb Cor” va néixer enguany davant la impossibilitat, per motius de salut pública, d’organitzar la tradicional Nit Solidària del Cava. En el seu lloc es va idear aquesta campanya solidària del sector del cava, que ha culminat amb la venda de la pràctica totalitat de les 6.000 ampolles posades a disposició en els establiments adherits.

El “Cava amb Cor” ha comptat amb la valuosa participació de disset cellers: Blancher, Castellblanch, Castelo de Pedregosa, Freixenet, Giró del Gorner, Giró Ribot, Mascaró, Muscàndia, Oliver Viticultors, Parató, Pere Ventura, Rimarts, Segura Viudas, Sumarroca, Torreblanca, Vilarnau i Vins el Cep, així com de les empreses solidàries Hite, Isern Patentes y Marcas, MS Service i Establiments Domingo. Per últim, la seva distribució ha estat possible gràcies a El Corte Inglés, Bon Àrea, Caprabo, Keisy, Valvi Supermercats i Vins Aviñó.
La Confraria del Cava agraeix a la Fundació “la Caixa” i a CaixaBank, el recolzament i la sensibilitat rebuda vers el projecte solidari “Cava amb Cor” organitzat per l’entitat i el fet, que, tot i no celebrar-se la Nit Solidària, aquests hagin renovat el compromís solidari amb els infants que més ho necessiten aportant 20.000 € més al projecte.

Càritas va rebre ahir 31.508 € que destinarà a beques menjador i atenció educativa essencial per a nens i nenes en risc d’exclusió.

Uneix-te per ajudar a proporcionar allotjaments en els pisos d’acollida

250€ de 10.000€ recaptat

Altres
Terms