La campanya “emergència COVID-19” de Càritas d’Urgell recapta 92.295 € en donacions.

El passat 21 de març s’iniciava una campanya de recaptació de fons per la crisi econòmica i sanitària que ha comportat la COVID-19, l’objectiu de la campanya era la recol·lecta de 60.000 € per invertit en suplir les necessitats que aquesta nova crisi està creant en la nostra població. I contra tot pronòstic no sols s’han recaptat 60.000 € sinó que a més a més se sumen 32.295 € més a aquesta campanya.
Tot això ha estat possible gràcies a la generositat de les persones del nostre territori que en la mesura que han pogut han aportat el seu granet de sorra. I hem pogut veure que a pesar dels moments difícils que vivim la solidaritat ha crescut per tal de poder fer costat a qui més o necessita.
Els fons recavats han estat densitats a cobrir necessitats com habitatge, subministres, alimentació i medicació entre d’altres.

Actualment a Càritas Urgell hem invertit 254.783,50 € en ajudes socials durant el 2020
La pobresa no s’atura i Càritas tampoc. Ajuda’ns a ajudar! Per aquest motiu la campanya continuarà oberta al nostre portal web conjuntament amb la campanya de Nadal 2020
Volem agrair a tots els donants que ho han fet possible, sense vosaltres hauria estat impossible!

Apunta't al nostre Butlletí