Decorem amb postals nadalenques les residències i l’hospital a Balaguer

La campanya institucional de Càritas per aquestes festes compta amb una sèrie d’activitats on el lema “ Bon Nadal? Bon Nadal, però per a tothom “ estigui present; per tant ajudar a decorar les residències de Gent Gran i Hospital de Balaguer amb postals nadalenques era un dels nostres objectius a assolir.

Han participat la Residència Sant Domènec, Santa Maria i Comtes d’Urgell més l’Hospital Hestia, on s’han portat un total de 135 postals nadalenques realitzades pels alumnes del Reforç Educatiu i UEC del centre més els seus voluntaris, i també agrair la col·laboració de l’Escola Pia de Balaguer, l’institut Ciutat de Balaguer i el centre d’educació especial Esperança de Lleida.

A Catalunya més de 363.000 persones passaran al 2021 sense ni una sola abraçada i en absoluta soledat i per aquesta activitat hem fet que el Nadal entri a totes les residències i hospital de Balaguer  intentant guanyar-nos un somriure i acompanyar-los durant aquests dies amb la il·lusió dels nens i nenes que han fet les postals nadalenques.

Apunta't al nostre Butlletí