CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE L’AJUNTAMENT DE VIELHA I CÀRITAS D’URGELL

L’ajuntament de Vielha e Mijaran i Càritas d’Urgell han signat un conveni de col·laboració per a la realització d’ajudes econòmiques de lloguer, subministraments de la llar i aliments frescos,destinat a persones vulnerables que viuen en el nostre municipi, i que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19. Aquest conveni s’ha invertit en 26 famílies amb un total de 78 beneficiaris en 50 ajudes directes per un import de 10.000€.

El Covid-19 està afectant durament la Val d’Aran, ja que la principal font d’ingressos és el turisme i a causa de la pandèmia moltes famílies han vist molt reduïts i fins i tot anul·lats els seus ingressos; creant situacions d’extrema vulnerabilitat.

Hem de continuar treballant perquè ningú es quedi enrere. Bon Nadal! però per a tothom

CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE EL AYUNTAMIENTO DE VIELHA Y CÀRITAS D’URGELL

El ayuntamiento de Vielha e Mijaran y Càritas d’Urgell ha firmado un convenio de colaboración para la realización de ayuda económicas de alquiler, suministros del hogar y alimentos frescos destinado a personas vulnerables que viven en nuestro municipio, y que se han visto afectadas por la pandemia de Covid-19. Este convenio ha ayudado a 26 familias con un total de 78 beneficiarios en 50 ayudas directas por un importe de 10.000€.

El Covid-19 está afectado duramente la Val d’Aran, ya que la principal fuente de ingresos es el turismo y a causa de la pandemia muchas familias han visto muy reducidos e incluso anulados sus ingresos; creando situaciones de extrema vulnerabilidad.

Tenemos que seguir trabajando para que nadie se quede atrás.

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish