Balanç del programa Laboral de Càritas Urgell l’any 2020

Càritas Urgell malgrat la complexitat del 2020 per la Covid 19, ha pogut duu a terme el seu programa de laboral.

Aquest programa està composat per Orientació laboral dins d’itineraris d’inserció sociolaboral individualitzats, Tallers de competències TIC en la recerca de feina i de Formacions ocupacionals.

Els itineraris d’inserció s’han mantingut actius en tots els centres de Càritas Urgell, ja que durant l’estat d’alarma és varen realitzar seguiments via telefònica. Posteriorment vàrem tornar a les atencions presencials.

A tots els punts d’atenció de Càritas Urgell s’han realitzat tallers de competències TIC per la recerca de feina, aquests tallers eren microcàpsules de 4 a 6 hores on els participants posaven en pràctica les seves competències digitals encarades a la recerca de feina.

Aquetes dues accions han estat possible gràcies al finançament del Fons Social Europeu.

Per altra banda, al Centre Sant Ot de Càritas Urgell s’han pogut realitzar les dues formacions ocupacionals que estaven programades. Aquestes formacions han estat enfocades en l’àmbit de la Jardineria i en l’àmbit de la Hoteleria (Bugaderia i Vaixella).

Cada formació ha tingut una durada de 51 hores.

A la formació de Jardineria hi ha participat 9 persones i a la d’Hoteleria un total de 10 participants.

Aquestes formacions han estat impartides per professionals en la matèria, els quals han transmès coneixements tant teòrics com pràctics.

El Programa Laboral de Càritas Urgell té com a objectiu donar unes eines per millorar les possibilitats dels participants en la incorporació del mercat laboral ordinari.

Balance del programa Laboral de Cáritas Urgell 2020

Cáritas Urgell a pesar de la complejidad del 2020 por el Covid-19, ha podido llevar a cabo su programa laboral.

Este programa está compuesto por Orientación laboral dentro de itinerarios de inserción sociolaboral individualizados, talleres de competencias TIC en la búsqueda de trabajo y de formaciones ocupacionales.

Los itinerarios de inserción se han mantenido activos en todos los centros de Cáritas Urgell, ya que durante el estado de alarma se realizaron seguimientos vía telefónica. Posteriormente volvimos a las atenciones presenciales.

A todos los puntos de atención de Cáritas Urgell se han realizado talleres de competencias TIC para la búsqueda de Trabajo, estos talleres eran microcápsulas de 4 a 6 horas donde los participantes ponían en práctica sus competencias digitales centradas en la búsqueda de trabajo.

Estas dos acciones han sido posibles gracias a la Financiación del Fondo Social Europeo.

Por otro lado, en el Centro Sant Ot de Càritas Urgell se han podido realizar las dos formaciones ocupacionales que estaban programadas. Estas formaciones han sido enfocadas en el ámbito de la Jardinería y en el ámbito de la Hostelería (Lavandería y Vajilla).

Cada formación ha tenido una duración de 51 horas. En la formación de Jardinería han participado 9 personas y en la de Hostelería un total de 10 participantes.

Estas formaciones han sido impartidas por profesionales en la materia, los cuales han transmitido conocimientos tanto teóricos como prácticos. El Programa Laboral de Cáritas Urgell tiene como objetivo dar unes herramientas para mejorar las posibilidades de los participantes en la incorporación en el mercado laboral ordinario

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís