37 infants de la Seu d’Urgell reben joguines dels Reis Mags d’Orient a Càritas.

Aquest Nadal la campanya de recollida de joguines de Càritas  d’Urgell s’ha dut a terme entre els dies  21 i 31 de desembre per poder repartir a nens i nenes de la població.

Un any més al centre de Sant Ot de La Seu d’Urgell, els nenes i nenes van poder dipositar les cartes al Reis Mags fins el dia 4 de gener.

Posteriorment els pares i mares dels menors han pogut fer la seva tria entre les joguines que han arribat al nostre centre, seguint els desitjos dels seus fills i filles.  Vigílies de la festivitat de Reis  s’ha fet l’entrega a les famílies respectives amb el suport dels alumnes de l’escola La Salle, que realitzen el projecte APS vinculats amb Càritas, ells  han estat els encarregats de fer de “patges” voluntaris.

Des de l’entitat es valora positivament la donació que algunes famílies han fet, donant una segona oportunitat a joguines que ja no utilitzaven. S’han rebut un total de 171 joguines, i d’aquestes  146 són reutilitzables per d’altres infants. La proporció de joguines que és poden aprofitar és més alta que l’any anterior, s’ha passat d’un 55% a un 85% de joguines reutilitzades.  D’aquestes 146 joguines útils se n’han donat  121 a nenes i nenes,  la resta passaran a la Botiga Grapats Encants.

Càritas vol agrair a les famílies que s’hi han implicat, als voluntaris, i especialment als infants i joves que amb la seva aportació i solidaritat han fet possible que aquesta campanya hagi obtingut el resultat que perseguíem: que el món resultés màgic per a tots els infants el dia de Reis.

Apunta't al nostre Butlletí