Càritas a Puigcerdà agraeix la col·laboració de totes les persones i entitats que han col·laborat amb nosaltres per fer possible la campanya de Nadal.

Després d’una situació molt complicada a la comarca i sobretot al centre sociosanitari de la comarca hem pogut fer arribar dibuixos, escrits i felicitacions als nostres avis perquè se sentin més acompanyats aquestes festes i recordar el veritable sentit de les festes de Nadal. Des de l’escola Vedruna de Puigcerdà ens van fer arribar un centenar de cartes on les vam portar a la residència per tal d’apropar-nos una mica més els avis en aquests moments tan difícils
També hem repartit joguines juntament amb la col·laboració de l’ajuntament de Puigcerdà i els alumnes de l’institut Pere Borrell que ens han ajudat en aquesta acció apropant-se a les tasques de voluntariat social. Vam recollir unes 150 joguines on després de la tria vam poder repartir a una quarantena de famílies de la comarca.

Apunta't al nostre Butlletí