Càritas a Puigcerdà agraeix la col·laboració de totes les persones i entitats que han col·laborat amb nosaltres per fer possible la campanya de Nadal.

Després d’una situació molt complicada a la comarca i sobretot al centre sociosanitari de la comarca hem pogut fer arribar dibuixos, escrits i felicitacions als nostres avis perquè se sentin més acompanyats aquestes festes i recordar el veritable sentit de les festes de Nadal. Des de l’escola Vedruna de Puigcerdà ens van fer arribar un centenar de cartes on les vam portar a la residència per tal d’apropar-nos una mica més els avis en aquests moments tan difícils
També hem repartit joguines juntament amb la col·laboració de l’ajuntament de Puigcerdà i els alumnes de l’institut Pere Borrell que ens han ajudat en aquesta acció apropant-se a les tasques de voluntariat social. Vam recollir unes 150 joguines on després de la tria vam poder repartir a una quarantena de famílies de la comarca.

Cáritas en Puigcerdà agradece la colaboración de todas las personas y entidades que han colaborado con nosotros para hacer posible la campaña de Navidad.

Después de una situación muy complicada en la comarca y sobre todo al centre sociosanitario de la comarca hemos podido hacer llegar dibujos, escritos y felicitaciones a nuestros abuelos porque se sientan más acompañados estas fiestas y recordar el verdadero sentido los fiestas de Navidad. Desde la escuela Vedruna de Puigcerdà NOS van Hacer llegar un centenar de cartas donde los llevamos a la residencia para acercarse nos una poco más a los abuelos en estos momentos tan difíciles
También Hemos repartido juguetes junto con la colaboración del ayuntamiento de Puigcerdà y a los alumnos del instituto Pere Borrell que NOS han ayudado a ESTA acción Acercándose a las Tareas de voluntariado social. Recogimos unas 150 juguetes donde tras decir la elección pudimos repartir a una cuarentena de familias de la comarca.

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís