Gràcies per fer arribar el nadal al màxim de llars possibles

Duran el mes de desembre, Caritas Tremp a realitzat diferents tallers per a la decoració Nadalenca del Centre, adaptant les activitats a les normes de seguretat establertes sobre  la pandèmia de la Covid-19. Els més petits van aportar el seu gra de sorra realitzant dibuixos i postals des de casa, per als més grans de la nostra comunitat, exposats actualment al mateix centre.

En la campanya de recollida de joguines, el Centre ha recollit aproximadament unes 180 donacions en bon estat per poder-les repartir als nens i nenes de famílies en estat de vulnerabilitat, fent així que el Nadal d’aquests nens i nenes que es troben en una situació de precarietat esdevingui una mica millor.

En un Nadal i un any totalment atípic, us donem el nostre més sincer agraïment a totes aquelles persones, famílies, entitats, empreses i voluntaris que han contribuït de diferents maneres: material escolar, transports, donacions econòmiques, de joguines, de roba, publicitat…, a tothom qui s’ha ofert per ajudar i ha invertit el seu temps amb nosaltres. Gràcies pel vostre suport, per creure en nosaltres i per creure que junts podem fer d’aquest món, un món una mica millor.

Apunta't al nostre Butlletí