A Balaguer aquestes festes Càritas ha visitat les residències, hospital i moltes llars aportant il·lusió

La campanya institucional de Càritas per aquestes festes compta amb una sèrie d’activitats on el lema “ Bon Nadal? Bon Nadal, però per a tothom “ estigui present; per tant hem decorat tres residències de Gent Gran ( Residència Sant Domènec, Santa Maria i Comtes d’Urgell ) i l’Hospital Hestia de Balaguer amb postals nadalenques,  s’han portat un total de 216 postals nadalenques realitzades pels alumnes del Reforç Educatiu i UEC del centre més els seus voluntaris, i també agrair la col.laboració de l’Escola Pia de Balaguer, l’institut Ciutat de Balaguer i el centre d’educació especial Esperança de Lleida.

Amb els alumnes de Reforç Educatiu i gràcies a l’àrea d’Acció Social de Caixabank i a la seva oficina de Balaguer vam realitzar l’Arbre dels Somnis; la carta als Reis que durant el mes d’octubre van realitzar al reforç com a taller, i que posteriorment els clients i treballadors van col.laborar recollint aquesta demanda de l’arbre que hi havia a l’oficina  fent-la realitat, i complint el desig màgic dels Reis per part dels infants.

I gràcies a la donació de joguines per part de l’empresa Ambifylter s’han pogut repartir a més de 35 infants durant el Reis, guanyant-nos un somriure dels més petits de casa.

Agraïts per deixar-nos estar presents durant aquestes festes nadalenques a les vostres llars aportant la nostra il.lusió…

Apunta't al nostre Butlletí