La pandèmia frena però no atura el programa laboral de Càritas Urgell

El Covid-19 ens està deixant moltes seqüeles físiques, psíquiques, socials i també laborals. Moltes persones estan en ERTO, unes altres directament han perdut la seva feina. La pandèmia ens impedeix tornar a la tan anhelada normalitat, a la nostra vida de sempre, a poder tenir oportunitats per a tirar endavant.
El programa laboral de Càritas Urgell promou i facilita els factors d’ocupació per a aconseguir la inserció laboral a persones en risc d’exclusió, mitjançant accions d’orientació, acompanyament, aprenentatge, motivació i formació.
Per a atendre la falta d’ocupació de les persones que s’atenen a Càritas Urgell, estructurem un procés d’acompanyament individualitzat perquè cada persona millori les seves potencialitats i l’acompanyem en l’adquisició de les competències que li siguin necessàries per a poder-se incorporar al mercat laboral.
El programa laboral s’està realitzant a la Vall d’Aran des de l’any 2016. Durant l’any 2020 s’han invertit 14.390,06€ on han participat 20 persones i s’ha aconseguit que 7 persones trobessin un lloc de treball.
La pandèmia no ens pot parar. Hem d’aprofitar aquest temps d’espera per a preparar i acompanyar a les persones en la seva recerca d’ocupació i estar preparats per a tornar a començar. Si estàs en situació d’atur o ERTO adreça’t als nostres centres d’activitats per demanar més informació sobre el programa laboral.

Apunta't al nostre Butlletí