“MAI M’HAURIA IMAGINAT HAVER DE DEMANAR AJUDA A CÀRITAS”

Aquesta és la frase que més es repeteix quan una persona s’acosta a Càritas des de l’inici de la pandèmia, ja fa gairebé un any. Famílies o persones que viuen soles que sempre havien treballat i que amb més o menys dificultats arribaven a final de mes, però que mai havien necessitat suport tant econòmic com emocional.
Aquesta situació tan dura, però sobtada, és una part més de la “nova realitat” que ens està tocant viure.
La inseguretat que provoca en les persones el no tenir una certesa de quan tornaran a treballar, i quan tornaran a entrar diners a casa; està portant a moltes persones a situacions límit. Necessiten ser escoltades i acompanyades, més enllà de l’ajuda econòmica que se’ls pugui donar.
En tot just mes i mig de l’any 2021, hem atès 12 noves famílies a Càritas Vall d’Aran dins del programa d’Acompanyament i suport individual. Famílies monoparentals o persones que viuen soles en la seva majoria que mai haguessin imaginat haver de demanar ajuda.

Càritas Urgell disposa de 5 centres d’activitats repartits pel Bisbat d’Urgell: Balaguer, Puigcerdà, Vielha, Seu d’Urgell i Tremp. Per a més informació també es pot contactar al 973351266 o via whatsapp 622470683.

Apunta't al nostre Butlletí