Ajudes socials, imprescindibles per a moltes famílies

Veure’s en la situació no poder menjar, no saber on dormir o que arribin cartes de desnonament, són algunes de les situacions que viuen els nostres veïns del Pallars.

Des de Càritas Tremp en el que va de 2021 hem destinat 2.613,67 € en ajudes socials per acompanyar a les persones que arriben al nostre centre.

Les ajudes socials en temps de pandèmia, juntament amb les prestacions per la Covid-19, són sens dubte algunes de les ajudes indispensables per a moltes famílies. Càritas va molt més enllà arribant al col·lectiu més vulnerable, que es troba en situacions extremes i que avui en dia no estan sota el paraigua de cap tipus d’ajuda.

Parlem de persones sense cap mena d’ingressos, persones indocumentades, autònoms que han hagut de reduir les seves hores laborals, empresaris que han cessat els seus negocis, persones que treballaven en economies submergides, persones sense llar, mares solteres sense possibilitat de treballar i sense ingressos.

Aquestes famílies necessiten, no només d’ajuts econòmics, sinó també d’acompanyament individual i grupal, un treball de seguiment, un lloc on poder expressar-se i sentir-se acompanyat. Donar eines a les famílies per poder suportar la situació actual i lluitar amb elles per sobreviure a aquesta situació.

La pandèmia per Covid-19 no s’atura, però Càritas tampoc, #cadagestcompta ajuda’ns a ajudar, fes un donatiu.

Apunta't al nostre Butlletí