Càritas a Puigcerdà rep un reconeixement per la seva tasca durant la pandèmia

El passat dia 5 de febrer, al Museu Cerdà de Puigcerdà, es va fer un acte de reconeixement a diverses entitats i institucions pel seu compromís i dedicació en la lluita contra la pandèmia de la Covid19: l’Hospital de Cerdanya, l’Àrea Bàsica de Salut Cerdanya i la Residència Sociosanitària de Puigcerdà (Fundació Hospital de Puigcerdà), Protecció Civil de Puigcerdà, Càritas Puigcerdà, Creu Roja La Cerdanya, els Serveis Socials del Consell Comarcal de la Cerdanya, els Bombers Voluntaris de Puigcerdà i la Policia Local de Puigcerdà. També a diversos particulars que van col·laborar significativament en l’obtenció o fabricació d’EPIs, organització de campanyes de crowfunding, desinfecció de l’espai públic, etc.

Ens sentim molt agraïts per aquest reconeixement i continuem treballant més units i amb més força per millorar la situació a la nostra comarca.

El lliurament de diplomes i medalles va anar a càrrec de l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, i del conseller d’Interior, Miquel Sàmper. Recull el diploma la directora de Càritas parroquial de Puigcerdà.

Apunta't al nostre Butlletí