Consell diocesà de Càritas Urgell

El dia 30 d’abril agrupats a diverses seus de Càritas parroquials o diocesana, i enllaçats de forma telemàtica, es va reunir el Consell Diocesnà de Càritas Urgell, sota la presidència de l’Arquebisbe Joan Enric i amb el Director Sr. Josep Casanova. Hi van poder participar un bon nombre de representants i membres del Consell.
Es va poder revisar l’actuació duta a terme des dels inicis de la pandèmia, amb l’increment que ja Càritas ha anat explicant al llarg d’aquests mesos amb col·lectes especials, aportacions de donatius i aportacions dels sous dels sacerdots durant més de sis mesos. Això ha volgut significar que s’han incrementat les ajudes en un 50% més, s’han mantingut tots els serveis actius per més que la no presencialitat ha motivat nova creativitat per arribar als més vulnerables.
Es van explicar amb detall el balanç de l’any 2020, que es va aprovar, així com el pressupost per al 2021.
S’ha obert una nova botiga de venda de roba de ModaRe a Balaguer, que a la tardor serà inaugurada amb ajudes de Càritas Espanyola i de la Fundació canònica Llar cristiana Maria Maestre. I s’intenta captar nous donants així com sobretot nous voluntaris.
Es va acordar que, si fos possible, es podria tenir una Assemblea festiva a Balaguer a primers de setembre.

Apunta't al nostre Butlletí