Gestoria Estañol, reconeguda “Entitat amb Cor”

El matí del dia 26 de maig al Palau episcopal de La Seu d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives va lliurar un Diploma d’agraïment com a “Entitat amb Cor”, estretament vinculada a Càritas Diocesana d’Urgell, al Director de “Gestoria Estañol”, Sr. Joan Estañol, que anava acompanyat de la seva filla Rosa Estañol.. Agraïa així l’esforç de l’empresa alturgellenca “Gestoria Estañol” per la vinculació que des del juliol del 2018 té amb Càritas d’Urgell.

L’acte, que es va dur a terme al Palau Episcopal, va comptar amb la presència del Director voluntari de Càritas, Sr. Josep Casanova i del Vicari general Mn. Ignasi Navarri.

Mons. Vives va posar en relleu que aquest era un premi que enalteix la solidaritat i els valors entre les persones que formen la mateixa comunitat, una voluntat que ha palesat reiteradament la Gestoria Estañol, a través del gest en favor de Càritas i de les empreses del Grup Grapats de les quals Càritas n’és la titular.

Càritas aposta pel treball en xarxa amb els diferents agents socials del territori per generar valor compartit i per contribuir a crear una societat  més justa, solidària i fraterna.

Portadors de petits miracles

0€ de 25.000€ recaptat
Informació Personal

Altres
Terms

Import de la donació: 100,00€

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum

ES36 2100 0018 1702 0051 6790

BIZUM 33449

Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *