Preinscripció a la Llar d’Infants Francesc Xavier

Del 10 al 28 de maig al centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell s’han dut a terme les preinscripcions per a la Llar d’Infants Francesc Xavier pel curs escolar 2021 – 2022.

Durant aquest període les famílies han presentat la sol·licitud i documentació i han tingut una entrevista amb la persona responsable de l’acollida i acompanyament individual del Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell.

Una vegada Càritas coneix la família es realitza una valoració socioeconòmica de la situació en que es troba el domicili. Aquesta valoració ens permet conèixer si les famílies són candidates al projecte encomanat per la seva fundadora Maria Maestre Pal a la Parròquia Sant Ot de la Seu d’Urgell i que aquesta duu a terme amb la col.laboració de Càritas.

Aquest és un projecte d’inspiració cristiana amb projecte educatiu propi d’estimulació primerenca. Dona cobertura a les famílies més vulnerables i que es poden trobar en risc d’exclusió social.

Apunta't al nostre Butlletí