Càritas Diocesana d’Urgell certifica el seu sistema de gestió a través de ISO9001:2015

ISO 9001:2015

Càritas Diocesana d’Urgell ha obtingut recentment la certificació ISO 9001:2015. El certificat ha estat atorgat per Bureau Veritas Certification, primera entitat privada de Certificació a Espanya, l’abast de la certificació és l’acció social a persones en risc d’exclusió. Participació comunitària a través del voluntariat i accions de sensibilització, pels Centres de Càritas a Balaguer i a la Seu d’Urgell. Dedicats a coordinar, orientar, promoure i potenciar l’acció caritativa i social de l’Església a la Diòcesi d’Urgell. Aquesta certificació confirma les bones pràctiques de Càritas Diocesana d’Urgell i reconeix la maduresa i eficàcia del seu Sistema de Gestió ISO:9001:2015, al mateix temps que ratifica el seu compromís amb la millora continua. D’aquesta forma, es reconeix internacionalment l’esforç i la dedicació de tot l’equip de Càritas Diocesana d’Urgell per oferir respostes eficaces a les necessitats dels nostres participants, voluntaris y col·laboradors i reafirma la seva decidida orientació cap a l’excel·lència. Les actuacions de Càritas Diocesana d’Urgell es fonamenten en els valors de l’humanisme cristià, en ser fidels a l’Evangeli i a les necessitats de les persones vulnerables. El nostre àmbit geogràfic d’actuació, és el propi del territori del Bisbat d’Urgell.

Apunta't al nostre Butlletí