Càritas Urgell dona la benvinguda al nou Rector de la parròquia a Balaguer Mn. Jordi Profitós i Freixenet

La parròquia de Santa Maria tindrà un nou rector Jordi Profitós i Freixenet en substitució de Joan Pujol i Balcells, que ha estat deu anys al càrrec. El passat Diumenge a la celebració de l’Eucaristia es va nomenar al nou rector Jordi Profitós.

Jordi Profitós, de 69 anys, ha estat una figura vinculada durant prop de tres dècades a la parròquia de Santa Maria ; primer com a diaca i a partir del 2007 com a capellà. Profitós serà el tercer rector de la capital de la Noguera en 30 anys després de Ramon Solé i Janer i de Joan Pujol i Balcells.

Jordi profitós va agraïr la tasca com a rector de Mn.Joan Pujol , que serà el nou Custodi del Sant Crist en substitució de Pau Vidal, que es jubila. El nou rector de Balaguer va fer una crida a la comunitat per “caminar junts cap a un nosaltres i pasar-nos al servei de la parròquia” .Des de Càritas, volem transmetre la mes sincera de les benvingudes i bons desitjos per el nou rector de balaguer hi ha tots els integrants de la Parròquia de Santa Maria.

Apunta't al nostre Butlletí