Càritas Urgell present a la Trobada dels arxiprestats de la Noguera i Urgell Mitjà

Dimarts 28 va tenir lloc al Sant Crist de Balaguer una reunió conjunta dels dos arxiprestats del sud del Bisbat: Noguera i Urgell Mitjà, on van repassar i dialogar sobre els temes que afecten a la vida pastoral de les diferents parròquies.

Un dels punts va ser la tasca de Càritas al territori, Mn. Jaume Mayoral, Delegat de Càritas i assistent a la trobada com a prevere de la zona, va informar de les actuacions que s’han fet al llarg d’aquest temps de pandèmia, de les campanyes per obtenir fons i les ajudes que s’han fet a la població més vulnerable, va agrair la tasca que es fan des de les diferents Càritas parroquials dels dos arxiprestats: Balaguer, Bellvís, Linyola, Artesa de Segre i Guissona. Va informar de la nova Campanya de “Jo com tu” per poder oferir unes targes per la compra amb certa autonomia d’aliments per a famílies necessitades.

Mn. Mayoral també va posar al servei de totes les parròquies, especialment per les que no tenen constituïda una Càritas parroquial l’ajuda i el recolzament de Càritas d’Urgell, i especialment el centre de referència “Sant Domènec” de Balaguer.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís