CaixaBank fa entrega de motxilles amb material escolar a Càritas d’Urgell perquè les faci arribar a les famílies més vulnerables

Des de principi d’any Càritas ha destinat un total de 23.000 € a ajudes escolars.

Un cop més la Fundació ‘La Caixa’ i CaixaBank, a través de la seva Acció Social, han confiat en Càritas perquè facin arribar motxilles amb material escolar a les famílies amb situació de vulnerabilitat. El passat mes de setembre es va fer el lliurament de les motxilles amb material escolar a Càritas Urgell, que han estat repartides durant aquest inici de curs als nens i nenes que participen al  reforç educatiu i la UEC en els diferents centres de Càritas d’Urgell.

A l’acte de lliurament, celebrat al centre St. Ot de la Seu d’Urgell van assistir Geremi Camí Calzada

Director de Banca d’Institucions a Lleida , i Josep Casanova Obiols, director de Càritas Urgell. Josep Casanova, va agrair la donació perquè “la crisi social i econòmica provocada per la COVID-19 ha afectat amb més incidència a les llars més vulnerables que tenen menors al seu càrrec”

Les motxilles estan equipades amb dues modalitats diferents per adaptar-se a cada cicle educatiu (primària i secundària), els kits estan formats per una motxilla i un contingut que varia per a cada franja d’edat.

Des de Càritas d’Urgell es valora positivament la col·laboració institucional entre l’Entitat amb Cor CaixaBank, reconeguda l’any 2017 i Càritas  d’Urgell per ajudar al  que els menors més vulnerables disposin del material escolar necessari durant el curs.

Apunta't al nostre Butlletí