Pràctiques a Càritas de la Seu d’Urgell per formar-te i formar.

Càritas d’Urgell sempre ha apostat per donar oportunitats a les persones que s’adrecen a Càritas, com la Roser Maura, estudiant d’un màster d’artteràpia. La Roser realitza les pràctiques d’aquest màster a la nostra entitat, més concretament al Centre de Càritas Sant Ot de la Seu d’Urgell y estarà amb nosaltres durant els 6 mesos vinents.

Aquesta oportunitat ofereix a la Roser la possibilitat de conèixer Càritas d’Urgell i part de la realitat social del nostre territori.

Gràcies a la seva participació podem aproximar a les dones, que han viscut un procés migratori, a noves formes d’expressió. Ho fem a través d’un taller de creativitat i expressió artística. Es tracta d’un espai on poder acompanyar processos personals a través de propostes artístiques que fomentin la connexió amb una mateixa, l’escolta i a la vegada, que obrin un espai d’interrogació i de sorpresa per descobrir parts noves d’una mateixa. El procés de creació s’experimenta  mitjançant diferents disciplines artístiques com les arts plàstiques, el cos, la música, l’escriptura o el modelatge de fang.

Les experiències de pràctiques enriqueixen el currículum professional i personal de les persones i proporcionen experiències reals d’aprenentatge.

Apunta't al nostre Butlletí