Càritas a Puigcerdà es suma a la recollida de Joguines

L’àrea de Joventut de Puigcerdà i Càritas tornen a promoure activitats de recollida de joguines noves, que es repartiran a les famílies de la ciutat que necessitin joguines durant el Nadal. Es tracta d’una iniciativa solidària que l’any passat va beneficiar unes 20 famílies en risc d’exclusió social. Totes les donacions són benvingudes, però cal que les joguines siguin noves o en bon estat. A més de joguines, també es poden donar llibres, material esportiu i escolar o jocs educatius.

L’ objectiu de Càritas és millorar la situació dels infants, el seu entorn, les seves relacions i vincles, i oferir-los suport en el seu desenvolupament personal. A Càritas Puigcerdà veiem que creant xarxa amb diferentes accions al territori poden sumar a les 45 intervencions amb infància i joventut que protem amb el que va d’any.

L’ació va començar el passat 22 de Novembre i el punt de recollida és el recinte de Joventut al primer pis de la plaça Regne de Mallorca i l’horari es de 9h a 13 h i de 17 a 19 h.

Apunta't al nostre Butlletí