Dia Internacional del Voluntariat

MANIFEST

El 5 de desembre és el Dia Internacional del Voluntariat, un dia per reconèixer, agrair i celebrar la tasca solidària i generosa que realitzeu milers de persones voluntàries als nostres pobles i ciutats. No sou invisibles però la vostra acció fuig de protagonismes. Sou persones amb nom i cognoms, persones que compartiu el vostre temps i els vostres dons perquè teniu grans somnis d’amor, de justícia, de fraternitat, i amb les vostres vides els feu realitat.

Després de la pandèmia sanitària, la vostra tasca ha cobrat encara més valor, i ara més que mai, us necessitem. Vivim temps difícils. La desesperança, la por i el dolor passegen pels nostres carrers i correm el risc que la indiferència es converteixi en el nostre particular escut protector. Ens enfrontem a una emergència d’inhumanitat, de patiment i de solitud, i necessitem veure-us, sentir-vos, escoltar-vos, perquè no se’ns endureixi el cor.

Avui volem reconèixer com n’és d’important i necessària la vostra tasca, el vostre temps, la vostra dedicació. Avui reconeixem la vostra donació, aquest donar que és tan important com ser capaços de rebre de totes les persones amb qui compartiu camí.

Avui volem agrair la vostra mirada càlida i el vostre somriure, tan necessaris en aquest temps tan crispat, i en què tantes persones pateixen per malaltia, per manca de feina o vivenda, per manca de recursos. Sense vosaltres qualsevol societat és més pobra i té menys horitzons.

I avui, també volem celebrar com a comunitat, com una gran família capaç d’abraçar i festejar amb alegria, que entre totes les persones podem sostenir i fer possible l’esperança i fer un món millor, si deixem espai a la nostra vida per estimar, somiar i compartir allò que som i tenim amb generositat.

Gràcies, gràcies, gràcies.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís