Activitats digitals, xerrades de conscienciació i trobada esportiva dels alumnes UEC del centre Sant Domènec de Càritas d’Urgell

Els alumnes de la UEC del centre Sant Domènec de Càritas d’Urgell han rebut la visita dels voluntaris de Caixabank realitzant tres sessions dins el taller de digitalització, dels Mossos d’Esquadra on han parlat sobre Lleis, estupefaent i una trobada esportiva amb l’aula d’Acollida de l’institut Almatà.

Aquest desembre per finalitzar el primer trimestre els nostres alumnes han fet un tastet de Word, Excel, Powerpoint i xarxes socials amb l’ajuda de l’Associació de voluntaris de La Caixa on l’objectiu és oferir eines per adquirir i/o perfeccionar les habilitats digitals. Pel que fa a la xerrada amb els Mossos ha servit per resoldre dubtes relacionats amb comportaments dels adolescents i sobre les possibles experiències personals, valorant la normativa vigent i les actuacions en funció de…i les seves conseqüències.

Pel que fa a la trobada esportiva amb l’aula d’acollida de l’Institut Almatà, vam compartir partit de futbol sala, van jugar a bàsquet i l’objectiu era l’intercanvi d’experiències entre els alumnes practicant l’esport escollit.

Apunta't al nostre Butlletí