El 70% de les ajudes econòmiques a majors de 65 anys realitzades al centre de Càritas a Balaguer són en subministraments

Diuen que toca ser optimistes i mirar endavant, això volem fer al centre Sant Domènec durant l’any 2022 si la situació de la Covid-19 ens va deixant a poc a poc. Pel que fa al projecte de Gent Gran, on fins ara només duguem a terme activitats no presencials i que durant l’any 2022 volem realitzar si l’evolució ho permet diferents activitats culturals, xerrades, tallers amb la Gent Gran; i com a objectiu principal tornar a entrar a les residències. A Balaguer tenim una residència amb conveni i el propòsit si disposem de voluntariat és signar conveni amb les altres dos. Poder acompanyar a passejar els padrins, llegir-los-hi el diari i explicar acudits, cantar i jugar fent-los pensar i recordant les seves cançons preferides, són algunes de les activitats que volem portar a cap.

També continuarem ajudant-los, acompanyant-los com aquest 2021, on s’han fet un total de 50 intervencions, de les quals un 70% són ajudes de subministraments i un 23% de salut.

Al nostre centre durem a terme tallers d’Educació Financera o Digitalització per a persones grans amb el voluntariat CaixaBank i algunes activitats a proposar al Casal de la Gent Gran, per compartir amb els nostres alumnes de la UEC i Reforç de caràcter intergeneracionals, dins del projecte Espai Grapats per oferir tallers on puguin participar i col·laborar.
Si vols formar part de Càritas contacta amb nosaltres o vine al nostre centre a Balaguer.

Apunta't al nostre Butlletí