Programa laboral de Càritas a la Val d’Aran

En el segon any de pandèmia per Covid-19 tenir un lloc de treball ha estat un dels grans reptes al qual les persones en risc d’exclusió social s’han hagut d’enfrontar.

El programa Laboral de Càritas Urgell promou i facilita els factors d’ocupabilitat per aconseguir la inserció laboral a persones en risc d’exclusió, per mitjà d’accions d’orientació, d’acompanyament, d’aprenentatge, de motivació i de formació.

Per atendre la manca d’ocupació de les persones que s’atenen a Càritas, estructurem un procés d’acompanyament individualitzat per a cada persona per tal de desvetllar les seves potencialitats i acompanyar-la en l’adquisició de les competències que li siguin necessàries per poder-se incorporar al mercat de treball.

Durant l’any 2021 s’han atès 29 persones, 6 homes i 23 dones. De les quals 11 han participat en accions formatives. S’han aconseguit 14 insercions amb contracte.

El Programa laboral és finançat pel “Programa Operativo de Inclusión  social y Economia Social (POISES) 2020 – 2023”.

Apunta't al nostre Butlletí