Buscant la normalitat al Reforç Educatiu del centre Sant Domènec durant aquest any 2022

Seguim sent optimistes i mirem endavant, això volem fer al centre Sant Domènec durant aquest any 2022 si la situació de la Covid-19 ens va deixant poc a poc. Pel que fa al projecte Infants i Joves on realitzem l’activitat Reforç Educatiu amb la col·laboració de 7 centres educatius de Balaguer i rodalies, més l’ajuda dels voluntaris que ens permeten cada dimarts i dijous de 17.15h a 18.15h ajudar als 32 alumnes que participen a millorar i realitzar les tasques acadèmiques que han de fer i tenen més dificultats.

Durant aquest primer trimestre a més de les seves sessions lectives, també hem gaudit d’altres activitats no tant lectives com el  Cagatió i la carta als Reis d’Orient en forma d’informes trimestrals. Hem jugat i practicat esports al centre.

D’altres entitats han col·laborat Club Bàsquet Balaguer ( entrega de pelutxes ), Posa’t la Gorra ( samarretes edicions anteriors ), oficina CaixaBank ( Arbre dels Somnis ), LogiEsport ( entrega de mascaretes ), buscant incorporar les activitats més socials i tradicionals ( sempre amb les mesures sanitàries presents ) als infants participants.

Per tant el nostre desig pel 2022 al Reforç Educatiu és tornar a la normalitat i fer d’aquesta activitat una eina de millora personal, socialitzadora i integradora dels alumnes que participen.

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish